TEMMUZ FAVORILERI


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlerle beraber Temmuz favorilerim hakkında konuşacağız.


İlk olarak izlerken kahkaha atmaktan gözümden yaş getiren bayıla bayıla izlediğim Rick & Morty'den bahsetmek istedim.


Normalde komedi türündeki filmler ve diziler ilk tercihlerim arasında olmasa da bunu baya bi severek izledim.

Hatta o kadar çok sevdim ki 1 hafta da şu ana kadar yayınlanan tüm bölümlerini bitirdim!



Bence oldukça kreatif ve eğlenceli bir çizgi dizi.

İzlerken her karaktere ayrı ayrı gülüyorum. Ama en çok da Rick'e :)



Mutlaka ama mutlaka göz atın derim.



İkinci olaraksa şu ana kadar kullandığım tüm kulaklıkları çöpe attıracak bir kulaklıktan bahsetmek istedim!



Evet baya iddialı bir giriş oldu ama gerçekten kelimenin tam anlamıyla i-na-nıl-maz bir kulaklık. 



Philips'in 'SHE4205WT' kodlu kulaklığı.




Ses kalitesi, kulağa giriş kısmının rahatlığı (ve ister 1 ister 4 saat sonra da aynı rahatlığın devamı), metalik kısımlarının rose goldluğunun güzelliği, fiyat & performans. 

Hepsi şahane! 

Ben d&r'da denk geldiğim bi indirimden tesadüfen görüp almıştım ama o kadar çok sevdim ki mutlaka yedeklerim diye düşünüyorum.


Sıra geldi favorilerim arasından en çok beğendiklerimden birine.

Flormar'ın 'up to 7 days shine & color' serisinden 'lava' isimli rengine.


Özellikle benim gibi her rengi sürüp sonunda kırmızıya dönenlerin veya kırmızı oje sevenlerin çok çok seveceğini düşündüğüm bir oje. 

Zaten Flormar'ın bu serisindeki tüm renklerin yapısına ve parlaklığına bayıldığım için, tereddütsüz serideki kırmızıyı da hemen kaptım.

İyi ki de almışım diyorum o kadar tok duran bir kırmızı ki elimdeki tüm kırmızıları atıp sadece bunu kullanasım geliyor!

Bulduğunuz yerde bakmanızı değil sepetinize atıp kapmanızı öneririm :)


Sıradaki parçamsa yaklaşık 1-2 hafta önce aldığım bu Zara çanta.


Aldığımdan beri de sürekli bunu kullanıyorum. Hem içi kocaman, hem de siyah olmasından dolayı her kıyafetime rahatlıkla uyuyor.

Sanırım rose goldu da vardı ama yanlış hatırlamıyosam o küçük boydu. 

Ben yine de her ikisinin de linklerini bulup göz atmak isteyenler için aşağıya ekledim.

Linklerine tıklamak için:
siyah (tık tık)
rose gold (tık tık)



Veee son olarak sıra geldi bu ay ki son favorim olan Bvlgari'nin 'petits et mamans' isimli 0 alkol içeren parfümüne.



Üst notalarında sicilya portakalı, bergamot, brezilya gül ağacı ve çiçekli toz misk; orta notalarında ayçiçeği, sarı papatya, gül ve beyaz şeftali; alt notalarındaysa süsen, pudra ve vanilya varmış.

Her ne kadar üretilen yaş skalasına pek de uygun sayılmasamda bu sıcaklarda çekmecemde bulabildiğim en en hafif parfümüm buydu. Keza kokusuna da ayrıca bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim! Bence mis gibi yeni yıkanmış battaniye kokuyor.

Muhtemelen bitene kadar da bunu kullanıcak gibiyim :)

Umarım bu ay ki favoriler yazımı beğenmişsinizdir.

Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize çok çok iyi bakın!

Sevgiler!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder