WINGS OF MY SOUL


Merhabalar!

Bu benim ilk postum ve ilk postum olmasından dolayı sizlere biraz kendimden bahsetmeye karar verdim.




Final yapalı 1 yılı geçse de Gossip Girl izlemeyi hala çok seviyorum. Hatta moralim bozuk olduğunda ilk yaptığım şey 4.sezonun ilk bölümünü izlemek oluyor... 

Sanırım şunu da eklemeliyim; Audrey Hepburn hayranlığımın zirveye ulaşması kesinlikle Blair Waldorf sayesinde olmuştur! 



Gelelim bloğumun adındaki 'Pamuk Prenses' olayına, aslına bakarsanız bunun suçlusu tamamen babam! Hep onun yüzünden oldu tüm bu Disney aşkım. 5-6 yaşlarımdan, neredeyse 12 yaşıma kadar her akşam pamuk prenses dinlemenin verdiği etkiyle bloguma ilham kaynağı oldu pamuk prenses.


Fantastik-Bilim Kurgu romanlarını çok severim ama Becky Bloomwood'un yeri bende çok ayrı!




Çocukken hep balerin ve astronot olmak isterdim. Ne yazık ki ilkokul 1'de balerin, ortaokul 2'de de astronot olamayacağımı anladım...



Çok güzel tatlı yaparım ve çevremdekilerden aldığım tepkiler de bana kanıt niteliğinde açıkçası.


Film izlemeyi, kitap okumayı, yeni şeyler öğrenmeyi ve ve ve en önemlisi alışveriş yapmayı(!) çok severim.


Hayvanlara karşı sevgimin çok büyük olduğunu da söylemeden geçemem doğrusu.


Her kızın benimle hemfikir olduğunu düşünsemde, en sevdiğim renk tabii ki pembe!


Ve son olarak en sevdiğim blogger iconicmouse, eğer bilmiyorsanız bloguna mutlaka bir göz atın derim.


Sevgiler!

F

2 yorum:

  1. Aa bu ne hos bir supriz <3 cok tesekkur ederim!

    YanıtlaSil
  2. İlk postun çok ama çok güzel olmuş.Bende yeni blog açtım,bloguma beklerim:)
    http://oznurozdemir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil