NEW IN







Herkese yeniden merhaba! Son zamanlarda mini mini alışverişler yaptım ve bunları sizlerle paylaşmak istedim. Özellikle de paletlerin oldukça ilginizi çekebileceğini düşündüğüm için  onlarla söze başlamaya karar verdim :)

Urban Decay'den ilk ürünüm olan Naked 3 isimli bakır tonlarındaki palet.

The Balm Cosmetics'in 'Nude Tude' isimli far paleti ve 'How About Them Apples' isimli allık paleti.

Son olarakta duty free'de tesadüfen karşıma çıkan Dior palet :) -kesinlikle planlarım arasında kendisi yoktu-

Aldığım her paleti çok severek ve isteyerek aldım. Umarım en sevdiğim aylardan birisi olan bu ay, yani Nisan ayında hepsini sık sık kullanabilirim! Tabii kıyabilirsem :)



Rengini çok severek aldığım çantam Zara'dan.


Ve bana ilk gördüğüm anda yazı, basic t-shirtleri ve sandaletleri hatırlatan kolyem Accessorize'dan.


Yazımı bitirmeden önce sizlerle odamdan minik bir kare paylaşmak istedim!


Mutlu haftalar!

F

12 yorum: