AJANDAM


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazımda uzun zamandır merak ettiğiniz ve sorular sorduğunuz ajandamdan, ajandamın düzeninden ve programlama şeklimden bahsetmeye karar verdim.


Öncelikle ajandamın markası Bando. Şu ana kadar sahip olduğum en güzel ajanda olduğunu da gönül rahatlığıyla söyleyebilirim!

 Gerek dış tasarımı, gerek iç düzeni, gerekse her ay için özel olarak hazırlanmış temasıyla kalbime tahtını çoktan kurdu. 


Peki ben ajandamı nasıl düzenliyorum?


Öncelikle ajandamı sürekli süsleyerek kendimi motive etmeyi ihmal etmiyorum. 

Çünkü yapıştırdığım stickerlar veya renkli kalemlerle yazdığım yazılar beni inanılmaz mutlu ediyor! Kendimden sevdiğim parçaları birleştiriyormuş gibi oluyorum ajandamı süsleyince.

E tabii bir de okuduğum kitaplar ve izlediğim filmlerden ilham alıp yazdığım alıntıları da unutmamak adına ajandamın sayfalarında eksik etmemeye çalışıyorum.


Anı biriktirmeyi çok seven ben; arkadaşlarıma bir şeyler çizdirmeyi de asla unutmuyorum. Mutlaka ama mutlaka akıllarına gelen şeyleri çizmelerini istiyorum. Karalama olsa dahi!

Ayrıca alınacaklar, okunacaklar, izlenecekler gibi başlıklar oluşturup altına bol bol(!) madde eklemeyi çok seviyorum. Böylece onları da asla unutmamış oluyorum.


Programımı yapmadan önce gerçekten o programı uygulayacağıma emin olup, eğer netleşmemiş bir programım varsa yanına mutlaka ama mutlaka soru işareti koyuyorum.

Kesinleşmemiş bir programın ajandamda olmasından pekte hoşlanmıyorum çünkü.


Ha bir de yazım hatalarımı ya da yamuk yazmamı kesinlikle  umursamıyorum.

Sonuçta ben hatalarımla varım, kusursuz olmadığımın farkındayım :)

Umarım yeni yazımı beğenmişsinizdir!

Benim ajandam böyleydi.

Hepinize mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder