FİLM ÖNERİSİ: CRIMSON PEAK


Bugünkü yazımın konuğu yönetmenliğini üstlendiği çoğu filmi soluksuz izlediğim Guillermo del Toro'nun son filmi olan Crimson Peak.


Filmi izledikten hemen sonra herhangi bir romandan uyarlama olup olmadığına baktım ancak del Toro, Matthew Robbins ve Lucinda Coxon tarafından kaleme alınmış bir kurgu olduğunu öğrendim.

Başrollerindeyse Tom Hiddleston, Mia Wasikowska, Jessica Castain,Charlie Hunnam ve Jim Beaver gibi aşina olduğumuz isimler var.






Film 19.yüzyılın İngiltere'sinde kırsal ve dağlık bölgede babasıyla birlikte yaşayan genç yazar Edith'in hayatını konu alan bir film.


Çocukluğundan beri garip olaylarla karşılaşan Edith kendini yazarlığa verir ve ilk romanını yazar. 

Aslında hikayenin başlangıç noktası da o roman ve devamında gerçekleşen olaylarla gelişir.



Dönemin atmosferinin yansıtılışı, kostümler, saç, makyaj, dil genel olarak oldukça başarılı ve güzel kurgulanmıştı.

Özellikle de Tom Hiddleston'ın performansını baya baya beğendim. Filmin başından sonuna kadar da rolünün hakkını çok iyi verdiğini düşünüyorum.


İlk defa bir filmi izledikten hemen sonra tekrardan izlemek istedim; ki öyle de oldu. Hemen olmasa bile üç gün sonra tekrar izledim ve asla sıkılmadım.

Belki sadece bende böyle bir etki bırakmıştır ama gerçekten çok çok beğendiğim bir film oldu. 

Tabii gotik-romantizm, korku türlerinde olduğu için her kesime hitap edeceğini sanmıyorum. Eğer korku filmlerini sevmiyorsanız çok beğenmezsiniz mesela.



Ama yine de mutlaka izleyin dediğim nadir filmlerden biri oldu Crimson Peak.



Umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Hepinize mutlu haftalar!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder