GARDROBUMDAKI YENILER:


Herkese yeniden merhabalar!

Bugün sizlere son zamanlarda yapmış olduğum bazı alışverişlerimden bahsedeceğim.


Öncelikle Zara'nın yeni sezonundan pamuk prenses temalı bu 2 parçayı satın aldım!

İlki aşağıdaki t-shirt.



Diğeri de bu tatlı mı tatlı sweatshirt.


Her ikisini de bayıla bayıla aldım! Adeta benim için üretilmiş gibiler :)



Bir de indirimde yakalamışken sezonun başında beğendiğim bu metalik bereyi alıp Zara indirimini tek parçayla kapatmış oldum.


Sıra geldi kendime yılbaşı hediyesi olarak alıp Ocak başından beri bıkmadan usanmadan kullandığım çantama.


Kanken'in 'orchid' isimli renginin en büyük boyu, aldığımdan beri de favori çantam oldu!

Bir de son olarak Mango indiriminden ve yeni sezonundan aldığım birkaç parça ürünün linklerini en alta bıraktım ama ne yazık ki fotoğraflarını bilgisayarıma indiremedim :( Ben de böyle bir çözüm yolu buldum.

Sadece aldığım montun bendeki renginin linkini bulamadım, yine de fikir vermesi açısından lacivert renginin linkini aşağıya ekledim. Bendeki toz pembesiydi...

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir :)

Hepinize mutlu haftasonları dilerim!

F

Zara:
Kanken:


Mango:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder