CANVAS OBSESSION


Herkese yeniden merhaba!


Bugün sizlere saçımda ve cildimde kullandığım, aynı zamanda fazlasıyla memnun kaldığım bazı ürünlerden bahsedeceğim!


İlk olarak Giovanni markalı rutin olarak kullandığım şampuanımdan ve saç kremimden bahsedeceğim. 

Daha önce John Frieda, Dove, Toni&Guy ve Aussie markalı ürünleri denemiş biri olarak Giovanni'nin avokadolu serisini (onlara kıyasla) çok beğendim! Hem saçıma nem verip yumuşacık yapıyor, hem de kurutup 'çalı' gibi yapmıyor. Aslına bakarsanız daha iyisini bulana kadar bu ikili favorim olacakmış gibi gözüküyor! :)


İkinci favori ürünüm ise; Lush'ın 'Big' isimli şampuanı. Ben bu ürünü haftada maksimum iki kez uyguluyorum, bunun nedeni saçları gerçekten de derinlemesine temizliyor olması! 

Aslında şampuanı ilk aldığım zaman sizlere kendisinden uzun uzun bahsetmiştim, merak edenler ve okumak isteyenler için tık tık


3. olarak gelelim Bioderma'nın (meşhur) temizleme suyuna! 

Kırmızı kapaklısı kuru ciltler için olanı ve benim cilt tipime uygun olanı yeşil kapaklı olanıymış. Oysa ben bundan da baya memnun kalmıştım ama öğrendiğim anda hemen yeşil kapaklısından bir şişe edindim. 

Tek kötü özelliği maskaramı çıkarırken baya bir uğraştırıyor olması ama onun dışında oldukça memnun olduğunu itiraf etmeliyim! 


Gelelim en sevdiğim markalardan biri olan Burt's Bees'in yüz yıkama jeli ve toniğine. Aslında beni bıraksanız bu ikiliyi ne kadar sevdiğimi anlattığım uzun bir yazı yazabilirim! Ama atmosferimizi ve okumanızı bölmek istemediğimden yazıma kaldığım yerden devam ediyorum:)

Açıkçası bu iki ürün benim hayat kurtarıcım! Sabah-akşam düzenli olarak kullandığım için cildimi bebek cildi gibi yumuşacık ve pürüzsüz yaptığını düşünüyorum. 

Özellikle de o tertemiz bal kokusu beni tüm ürünlerine ciddi anlamda bağımlı yaptı! 

Her ikisinden de 3. şişemde olmamdan dolayı kesinlikle almanızı, denemenizi ve düzenli olarak kullanmanızı öneririm.


5. ürün Lancome'un kil maskesi. Yaklaşık olarak 1,5 yıldır hafta da 1 kez olmak şartıyla düzenli olarak kullanıyorum. Cildime kullandığım peeling etkisi yaratan tek ürünün bu olduğunu düşünüyorum. Uzun süredir aynı formülü kullanmama rağmen alerji, sivilce vb. yan etkilerini görmedim ancak görenler olmuş sanırım. (yazdığım hiçbir üründe de yan etki görmedim bu arada :) Eğer deneme şansınız varsa mutlaka denemenizi öneririm! 


Veee son olarak 6. ürünüm Lush'ın dudak peelinglerinden 'Mint Juups' isimli olanı.  1-2 ay önce almama rağmen yüz peelingimin hemen ardından haftada 1 kez düzenli olarak uyguluyorum. Uyguladıktan sonra da dudaklarımın ferahladığını ve yenilendiğini hissedebiliyorum ama belki de bu his psikolojiktir, bilemiyorum! 

Ürüne fazla alıştım ve zaten 3'te 2'sini çoktaaan bitirdim. Kalanı da bitince 'Bubble Gum' isimli olanını almayı düşünüyorum çünkü mint juupstan sonra en çok onu merak ediyorum:) 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir! 

Sevgilerimle,

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder