SECRET


Herkese yeniden merhaba!


Bugün sizlere özel günlerde veya gece dışarı çıkarken makyajınızı daha kalıcı hale getirmeniz için birkaç öneride bulunmaya karar verdim. 

Bunun sebebi; geçen yıla kadar üzerinden belli bir zaman geçtikten sonra akan makyajımın beni inanılmaz derecede rahatsız etmesi ve eğer aranızda bu tarz sorunlarla karşılaşan varsa kendi uyguladığım ve deneyimlediğim birkaç püf noktasını paylaşmak istemem olacak.



Önceliği tabii ki ten makyajına veriyorum. 

Her ne kadar makyaj öncesi bazımı fotoğraflamayı unutsamda, cildime fondöten ve kapatıcıdan önce baz uygulaması yapıyorum. Bunun nedeni hem makyajımın kalıcılığını arttırması hemde cildimde bıraktığı hissi çok sevmem :) 

Baz uygulamasından sonra  fondötenimi ve concealerımı uygulayıp T bölgemi pudramla tamamen sabitliyorum, bu adım yüzümün fotoğraflarda olduğundan daha fazla parlamasını önleyecek olan adım çünkü benim T bölgem yüzüme oranla daha yağlı. 

Allığımı uyguladıktan sonra biraz sihir yapıyorum ve Fix+ yardımıyla normalde olduğundan daha kalıcı olmasını sağlıyorum.
Eğer benim gibi allığı yoğun kullanmayan biriyseniz ve fazla ürün sürdüğünüzü düşünüyorsanız pudranızla üzerinden geçerek daha hafif görünmesini sağlayabilirsiniz :)

Makyaj bazım: The Balm 'face primer base visage' -çok memnun değilim ama bitene kadar yeni bir makyaj bazı alacağımı sanmıyorum-

Concealerım: Estee Lauder 'ideal light'

Fondötenim: Estee Lauder 'Pure Beige 77'

Pudram: Estee Lauder 'Fresco'

Allığım: The Balm 'Hot Mama'


Ten makyajımdan hemen sonra göz makyajıma geçiyorum ama öncesinde ten rengime çok yakın olan renkteki bir far ile tüm göz kapağımı ve gözümün katlanma bölgesini kaplıyorum. Ardından o gün kafamda planladığım makyaja uygun olan farları uyguluyorum ve eğer simli bir far kullancaksam biraz daha sihir yapıp farı sürmeden önce fırçama Fix+ sıkıyorum ve uygulamayı bu şekilde yapıyorum. Eğer simler iri taneliyse bu işlem sayesinde far daha güzel görünecektir ve kalıcılığı baya artacaktır. 

Benim gibi küçük bir göz yapınız varsa gözlerinizin içine kullanacağınız ten rengi veya açık renkteki bir göz kalemi sayesinde gözleriniz olduğundan daha iri görünecektir. 

Bana göre göz makyajını tamamlayan adım eyelinerdır. Hatta eyeliner sürmeden dışarı çıktığım bir zaman aralığı olmadığını bile söyleyebilirim! Göz makyajınıza uygun renkteki eyelinerı uyguladıktan sonra son adım olan kirpik kıvırma ve rimel sürme adımıyla göz makyajınızı bitirmiş olacaksınız. Ancak benim gibi açık renkte kaşlara sahipseniz kaşlarınızı doldurup sabitlemenizi öneririm. O zaman tamamen bitmiş olacaktır işte :) 

Göz kalemlerim: Sephora 'Pure Beige' ve Mac 'Black Ice'

Eyelinerlarım: Lancome Artliner & Maybelline 'Black Pink Diamonds'

Maskaralarım: Lancome 'Hypnose Star' & Estee Lauder 'Sumptuous Extreme'

Kaş kalemim: Mac 'Crayon Pour Les Yeux'

Kaş sabitleyicim: Essence


Bence gece makyajında en önemli kısımlardan biri dudaklardır, göz makyajında abartıyı sevdiğim için dudaklarımı ruj yokmuş gibi göstermeye bayılırım :) 

Rujlar : Mac 'Lustre' & Estee Lauder 'Tiramisu'

Eğer hafif bir parlaklık yakalamak istiyorsanız Nyx'in lipglosslarına göz atmanızı öneririm!

Sevgiler,

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder