KEEPING UP WITH MUA'S


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlerle profesyonel makyaj eğitimimden ve fotoğrafladığım bazı makyaj uygulamalarımdan bahsedeceğim.


Öncelikle bu eğitimi almadan önce; makyaja, fırçalara, renklere ve tabii ki de makyaj malzemelerine ilginizin olması çok önemli. 

Şahsen ben, en az benim kadar ilgisi olan yakın arkadaşlarımdan biriyle bu eğitime başlamaya karar vermiştim.


Beraber o kadar çok eğlendik ki anlat anlat bitiremem! 

Sürekli yeni ürünler denedik ve her ürünle ayrı ayrı konseptte makyaj uygulamaları yaptık.


Yukarıdaki makyaj uygulamaları soldan sağa sırasıyla; gece makyajı, porselen makyaj ve fantastik makyaj.


Twiggy makyajı.


Yoğun dumanlı göz makyajı.


Makyaj yokmuş gibi makyaj.


Arap & Hint makyajı.


Bu kısa süreli maceram boyunca bana eşlik edip yanımdan asla ayrılmayan mini ekibim de böyleydi :)


Makyaj malzemelerimdeyse şöyle bir değişiklik yaptım; kullanılan ürünlerin her birini detaylı olarak inceleyince elimde gereksiz bulduğum, kullanmadığım ve bana fazlalık olduğunu düşündüğüm tüm ürünlerime elveda dedim.

Ama ten, göz(farları dahil etmeden) ve dudak ürünleri hariç kompakt ürünlerimin güncel hali bu şekilde.


Bu arada profesyonel makyaj eğitimimi Kariyer Eğitim Kurumları'nın Nişantaşı şubesinde tamamladım.

3 aylık kısa süreli eğitimimi bitirdikten hemen sonra Meb onaylı sertifikamı almak için, hem yazılı hem de pratik sınavına girdim ve sınav sonuçlandıktan sonra Makeup Artist sertifikamı almış oldum.

Gerçi ben hobimi profesyonelleştirip geliştirmek adına böyle bir eğitim aldım. Yani meslek olarak yapmayı düşünmedim. Ama böyle düşünenler için harika bir deneyim olacağına eminim!

Daha fazla bilgi edinmek isteyenler aşağıdaki linke tıklayabilirler.


Profesyonel makyaj eğitimimle ilgili benim bahsedeceklerim böyleydi.

Umarım yazımı okurken keyif almışsınızdır!

Hepinize mutlu haftasonları dilerim.

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder