KEEPING UP WITH MUA'S


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere profesyonel makyaj eğitimimden ve fotoğrafladığım bazı makyaj uygulamalarımdan bahsedeceğim.


Öncelikle; makyaj yapmayı seven herkesin inanılmaz eğleneceğini düşündüğüm bir eğitim! Çünkü hem çok keyifli hem de işin mutfağında olduğunuz için tekniğini öğrenmek gerçekten çok kolay. 

Şahsen ben; makyaj yapmaya en az benim kadar ilgisi olan yakın arkadaşlarımdan biriyle başlamaya karar vermiştim ve iyi ki de böyle bir karar vermişim çünkü beraber inanılmaz eğlendik!


E tabii sürekli yeni yeni ürünler deneyip, her denediğimiz ürünle bambaşka konseptlerde makyajlar yapınca ortaya bir sürü makyaj uygulaması çıktı!

Yukarıdakiler soldan sağa sırasıyla; gece makyajı, porselen makyaj ve fantastik makyaj.


Dönem makyajlarından twiggy makyajı


yoğun dumanlı göz makyajı


ve günlük hayatımda da en sevdiklerimden biri olan makyaj yokmuş gibi makyaj!


Bu kısa süreli maceram boyunca bana eşlik eden mini ekibimse böyleydi :)


Makyaj malzemelerimde de ufak tefek değişiklikler yaparak; gereksiz bulduğum, kullanmadığım ve bana fazlalık olduğunu düşündüğüm tüm ürünlerime elveda dedim.


Bu arada profesyonel makyaj eğitimimi Kariyer Eğitim Kurumları'nın Nişantaşı şubesinde tamamladım.

3 aylık kısa süreli eğitimden sonra Meb onaylı sertifikamı almak için hem yazılı hem de pratik sınavına girdim ve sınav sonuçlandıktan sonra Make-up Artist sertifikamı almış oldum.

Gerçi ben her ne kadar makyaja olan ilgimi geliştirip profesyonelleşmek adına böyle bir eğitim alsamda meslek olarak yapmak isteyenler için de şahane bir deneyim olacağına eminim!

Daha fazla bilgi edinmek isteyenler için linkini aşağıya koyuyorum. Tıklayarak websitelerine de göz atabilirsiniz :)


Umarım yazımı okurken keyif almışsınızdır, ben yazarken baya bir eğlendim!

Hepinize mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder