FRUITY JUICY


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere Mac'in 'Fruity Juicy' isimli yeni koleksiyonundan yaptığım mini alışverişimden bahsedeceğim.


Öncelikle her ikisinin de ambalajına ve tasarımına vurulduğumu söylemeden söze başlamak istemiyorum! 

O kadar cıvıl cıvıl ve tatlı hazırlanmışlar ki sayelerinde bu boğucu final haftalarımda bile yaz aylarına girdiğimizi hatırlamış oldum :)


Veee çok uzatmadan aldığım ilk ürüne geçiyorum! 

Koleksiyonun bana göre en güzel ürünlerinden biri olan 'oh my passion' isimli bu rengarenk allığı. Rengarenk derken baya samimiydim çünkü allıktaki her bir renk ayrı ayrı da kullanılabilecek kadar güzeller!

Ürünü karıştırıp swatchlamadan önce her birini ayrı ayrı swatchladığımdan bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. 

Bu arada karıştırarak uygulanınca da şeftali tonlarında ışıl ışıl bir bahar allığına dönüşüyor!

Bence tükenmeden göz atmaya değer, mutlaka bakın derim :) 


Gelelim Mac'in en sevdiğim ürünlerinden biri olan fix plus'ına.

Uzun zamandır ihtiyaç dışı kozmetik alışverişi yapmadığımdan bunu alabilmek için elimdeki son mini boy fix plus'ın dibinde kalanları da bütün hafta boyunca kullanıp yeni fix plus'ıma kavuşmuş oldum. E tabii bunu yapmamın altında yatan neden asla HARİKA ambalajı olamaz ya da elimdeki fix plus'lar bitmediği için kendi kendime almamaya söz verdiğim (ama zor dayandığım) geçen aylarda çıkan HARİKA kokulu fix plus'lar asla ve asla olamazlar...


Şaka bir yana yıllardır yaptığım kozmetik alışverişlerim buzdağı misali biriktiklerinden kendi kendime ihtiyaç dışında yeni ürün almama sözüm vardı. Ki bu sözü de uzun zamandır tutuyordum. Ama bugün dayanamayarak bu ikiliyi koleksiyonuma eklemiş oldum. 

Peki pişman mıyım?

Asla.

Umarım yeni yazımı beğenmişsinizdir :) 

Hepinize şimdiden mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder