OCAK FAVORILERIM


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazımda sizlere Ocak ayındaki favorilerimden bahsedeceğim.


İlk olarak bu ay çok hoş, tertemiz kokan bir parfüm keşfettim. 

Bu parfüm H&M'in 'Cashmere Haze' isimli parfümü. Size kokusunu nasıl anlatsam tam olarak bilemedim ama kıyafetlerinize sinen yumuşatıcı veya çocukken kullandığınız bebek pudrası gibi koktuğunu söyleyebilirim.

E tabii bu kadar da sevmişken notalarından da bahsetmemek olmaz.

Üst notalarında vadi zambağı; orta notalarında yasemin ve vanilya; alt notalarında ise sandal ağacı varmış.

Bu mis gibi kokan yumuşacık parfümü mutlaka denemenizi öneririm. Keşfettiğim andan beri başka hiç bir parfümü kullanmadım. Ayrıca kokusu tenimde tahmin ettiğimden baya bir uzun süre kaldı.

Gerçekten çok sevdim!


İkinci olaraksa yine aldığımdan beri başka hiç bir far paletine elimin gitmediği Balm'ın 'Meet Matte Trimony' isimli far paleti var. 

Ben bu paleti oldukça kullanışlı ve güzel buluyorum. Balm'ın her farında olduğu gibi tozutması orta seviyede olsa da farların renkleri ve pigmentasyonları ef sa ne!

Makyaj konusunda profesyönel olarak eğitim aldığımdan beri mat farlara olan ilgim baya bir artmıştı. Ama bende bulunan farlar genellikle ışıltılı olduklarından makyaj koleksiyonumda böyle bir palete gerçekten ihtiyacım vardı. Ben de en sonunda dayanamayarak yakaladığım ilk Gratis indiriminde satın aldım. 

Bence bu paletle smoke, gece makyajı veya yoğun smoke gibi göz makyajları gayet güzel yapılabilir. Genellikle sıcak tonlardan oluştuğu için ve içinde harika bir mat siyah far olduğu için dipliner veya eyeliner uygulamalarında da oldukça pratik bir palet olduğunu düşünüyorum. Yani bu paleti alıp hem günlük, hem gece makyajınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Özellikle de benim gibi indirimde denk gelirseniz mutlaka ama mutlaka kapın derim.


Sıra geldi aylardır her türlü sosyal medya hesabımda öve öve bitiremediğim Mac'in 'Upward Lash' isimli maskarasına.

Bunu keşfetmeden önce Maybelline'in 'Lash Sensational' isimli maskarasını kullanıyodum ki o da hala bittikçe aldığım, güzel ve bir o kadar da uygun fiyatlı bir maskara. Mac'inkiyse o minicik sık kıllı fırçasıyla harikalar yaratan en az Maybelline'inki kadar başarılı bir maskara. Uzun zamandır maskaralarım arasında bu ikisini kullandığım için aralarındaki farkları rahatlıkla söyleyebileceğimi düşünüyorum. Bence Maybelline'inki güzel hacim veren ve tek tek ayıran bir maskara ama alt kirpiklerde asla başarılı değil. Yani ben ne zaman alt kirpiklerimde kullansam göz altlarım batıyor. Bunu kullandığım an kapatıcımı sürmeden önce göz altlarımı güzelce temizlemem gerekiyor. Mac'in Upward Lash'ıysa hacim veren ve tek tek ayıran aynı zamanda oldukça doğal duran, çok güzel uzatan ve alt kirpikleri bulaşma yapmadan harika ayıran bir maskara. Bu maskaranın tek kötü yanı kullanmaya başladığınız ilk zamanlarda kirpikleri birbirine yapıştırıyor olması ama bu durum zamanla düzeliyor. Onu söyleyebilirim.

Gayet tabii bahsettiğim iki maskara arasındaki göz ardı edilmeyecek son farkta aralarındaki fiyat farkı :) İkisi de güzel ama bence Upward Lash 1-2 tık daha güzel.

Bir diğer favorimse Nuxe'ün bal ve greyfurt aromalı dudak kremi. Bu ürün kullandığım diğer dudak ürünlerinden farklı olarak daha kıvamlı olan ve minik partiküller içeren bir ürün. 

İlk uyguladığında yoğun yapısı dudaklarda birazcık tabaka etkisi yaratsada emildikten sonra dudakları güzelce beslediğini hissedebiliyorsunuz. Çünkü o bahsettiğim tabaka gibi krem hızlıca emiliyor ve dudakları hafif nemli bırakıyor. Ki eğer benim gibi kullandığınız ürünlerin kokularını da önemseyen bi tipseniz ve turunçgil aromalı dudak ürünlerini seviyorsanız bu ürünün kokusuna bayılacağınızı düşünüyorum.

Son zamanlarda ziyaret ettiğim online eczanelerde indirimde olduğunu bir çok kez gördüm. Eğer denemek isterseniz mutlaka bir göz atın derim.


Bu ay severek kullandığım bir başka ürünümse h&m'den aldığım bu iPhone kılıfım.

Aldığımdan beri başka hiç bir kılıfa elimin gitmediğini söyleyebilirim. Görüntüsüne, temasına ve tabii ki mottusuna bayılarak almıştım ve o günden beri de en sevdiğim kılıflarımdan biri oldu! Benim gibi Star Wars severlere bitmeden çabucak kapmalarını öneririm.


Ve geldik bu ay ki son favorim olan Westworld'e. 

Dizi oldukça merak uyandıran, çoğu zaman bilim kurgunun dibine vuran ve hem konusuyla hem de şahane bir oyunculukla sergilenen şu ana kadar izlediklerim arasında ilk 3'e rahatlıkla girebileceğine inandığım harika bir kurgu.

Gerçi ilk 4 bölümde çok sıkıcı olduğunu düşünmüştüm ama sonradan büyük bir keyifle izledim! 
Eğer benim gibi fantastik & bilim kurgu dizilerini seven biriyseniz eminim ki bu diziye de bayılacaksınızdır.

Benim Ocak ayındaki favorilerim böyleydi. Umarım hoşunuza gitmiştir.

Hepinize şimdiden mutlu haftalar dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder