HALLOWEEN


Herkese yeniden merhaba!


Bugün sizlere çok eğlenceli bir Halloween postu hazırladım umarım keyifle okursunuz!


Ülkemizde pekte kutlanmayan Halloween'ı kutlayanlara önerim -eğer kostüm giymeyeceklerse- kıyafetlerinde kullandıkları neredeyse her parçanın siyah olması ve ilginç görünen takılarla da kombinlerini tamamlamaları.

İlginç görünen takılardan kastım örümcek şeklinde bir çift siyah küpe şahane alternatiflerden biri olabilir!



Halloween için güzel makyaj önerileri vermek isterdim ama bence siz nasıl bir makyaj yaptığımı tahmin ettiniz bile! 

Günün anlam ve önemini belirtmek adına Tokidoki'nin Halloween isimli paletinden simli siyah farı ve Mac'in Maleficent koleksiyonunun 'true loves kiss' isimli rujunu ve 'anthurium' isimli parlatıcısını kullanarak makyajımı tamamladım ve normalde pek sevmediğim halde nasıl olduysa 2. şişesini kullanmaya başladığım Moschino cheap&chic'i yanımdan ayırmadım.

Merak edenler için cheap&chic'in notaları:

Üst Notalar: Brezilya pelesenki, mandalina, limon ve bergamot

Orta Notalar: Siklamen, gül, zambak, şakayık, menekşe ve yasemin

Alt Notalar: Misk, vanilya, tonka fasulyesi, orkide, sandal ağacı, vetiver, süsen ve esmer amber




Elbise & Kemer: İpekyol
Clutch: Bershka
Küpeler: H&M

Sevgiler,

F

(şeker ya da çikolata?)

2 yorum: