PINK BOUQUET


Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlerle beraber geçenlerde yapmış olduğum kozmetik alışverişlerime göz atacağız.


Öncelikle Sephora'ya gider gitmez Glam Glow'un uzun zamandır aklımda olan 'supermud' isimli kil maskesini sepetime attım.

Hakkında o kadar çok övgü dolu söz duydum ki mutlaka denemek istedim. Gerçi geçenlerde girdiğim bir Sephora'dan testerını alıp 2 kez deneyip bitirmiştim. Fena sayılmazdı ama uzun vadede işe yarayacağını düşündüğüm için hemen bir kutu kaptım!


Ah bir de her Sephora'ya girişimde renkleriyle kalbimi fetheden Clarisonic'ler de çok fena gözüm vardı. Ayrıca o kadar çok methini duymuştum ki kesinlikle denemem gerektiğini düşünüyordum.

Sephora'da bana yardımcı olan bayan mutlaka denemem gerektiğini önerince küçük de bir gaz yiyerek hemen satın aldım.

İlerleyen zamanlarda nasılmış hep beraber görücez!



Ve son olarak Loccitane'dan 2 parça ürün alıp alışverişimi sonlandırdım. 

Biri uzun zamandır vazgeçilmezlerim arasında olan göz makyaj temizleyicim, diğeriyse rutin olarak kullandığım akasyalı vücut sütüm.


Az kalsın unutuyordum!

Sephora'dan bu kalem şeklindeki yıldız dövmelerden de satın aldım. Bence çok çok şekerler.

Bugün yapmış olduğum alışverişlerim bu şekildeydi.

Umarım yeni yazımı beğenmişsinizdir.

Hepinize şimdiden mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder