MOSCHINO BEAR


Bu aralar en cok istedigim sey Moschino ayisi iceren bir parcaya sahip olmak!


Hele ki Jeremy Scott'in elinin degdigi bir koleksiyondan bahsediyorsak her bir parca 'arzu nesnesi' kategorisine girebilir. 

Bence bu konuda hemfikiriz!


Gordugumden beri heyecanla bekledigim Moschino ayicigi seklindeki parfumuyle Sephora'da karsilasinca hemen denedim.

Ama goruntusunun aksine kokusunu hic sevemedim. Yine de sizler icin notalarini arastirdim:

Ust notalarinda mandalina, kakule ve bergamot; orta notalarinda lavanta, menekse yapraklari ve alic; alt notalarindaysa sandal cicegi, vanilya, dag agaci yosunu ve akasya varmış.

Kullandigim cogu parfumde bergamot, vanilya ve mandalina olmasi nedeniyle sevebilecegimi dusunmustum. 

Oysa ki hic benlik degil, kokusu oldukca agir ve maskulen geldi bana.




Ancak parfumun aksine koleksiyondaki her bir cantaya ayri ayri bayildim!

Cantalarin uzerindeki Moschino ayisi detaylarini da baya eglenceli buldum :) 




E tabii koleksiyonun en begendigim parcasini da sona sakladim!


Moschino zaten her yil cikarttigi Iphone kiliflariyla sezona damgasini vuruyordu.

Ama bu yil cantalarini, yumusacik kazaklarini ve eteklerini susleyen Moschino ayicigini kullanarak tatlı mı tatlı bir kilif hazirlamislar. 

Ve gordugum anda kalbimden vurulmusa donup dayanamayarak wishlistimin bas kosesine ekledim!

Umarım en kisa surede kavusuruz :)

Mutlu haftalar!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder