GRATIS INDIRIMI


Gratis'in en sevdiğim markalarından biri olan The Balm Cosmetics %40 indirime girmiş.

E tabii indirimleri çok seven ben, bu indirimi de kaçırmayarak payıma düşenleri aldım!



Daha önce fark etmediğim veya gözüme çarpmayan Mont Balm paletini görünce hemen sepetime attım! 

Üstelik fiyatı %40 indirimle 19.90₺'ya inmişti. 

Zaten daha önceden de görseydim indirimi falan beklemeden kesin alırdım! Çünkü paletteki her renge ayrı ayrı bayıldım. 


Zaten palettekiler günlük kullanıma oldukça uygun ve hafifte ışıltılı renkler.

Ben 'cortina' yı Wet'n Wild'ın 'brulee' isimli farına benzettim. Sadece onun kadar mat bitişli değil, paletteki diğer renkler gibi hafif ışıltılı bir far.

Ayrıca paletteki 'aspen' ve 'whistler' isimli farları da çok beğendim! 

Mürdüm tonlarındaki 'aspen' minik gümüş ışıltılarıyla çok güzel bir kış rengi; 'whistler' ise kahverengiye kaçan soğuk bir şampanya tonu. 


Gelelim her indirimde elimin gittiği ama asla almadığım Down Boy isimli allığa..

Aslında elimin gitmesinin bir başka sebebi pembe tonlarında fazla allığım olmadığından koleksiyonuma mutlaka eklemek istediğim bir allıktı. Hatta şu anda sahip olduğum en tok duruşlu pembe allık olabilir!


Özellikle benim gibi beyaz tenlilere çok yakışacak bir allık. Yani elimde swatchladığım kadarıyla tenime çok yakışacağını düşünüyorum.

Unutmadan söyleyeyim, Down Boy'un fiyatı 23.90'ydı.

Bu arada Gratis'teki diğer markalarda da belli oranlarda indirimler vardı. Ama ilgimi en çok çeken TBC olduğu için diğerlerine pekte göz atmadım.

Son olarak Migros'larda pazar gününe kadar olan indirimle Garnier temizleme sularının büyük boyu 6 küçük boyu ise 3'ya iniyordu.



Onu da söylemeden olmazdı çünkü onlardan da birer tane kaptım :)

Hepinize iyi hafta sonları dilerim!

Sevgiler,

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder