BIRTHDAY GIRL


Yeni bir outfit postuyla tekrardan karşınızdayım!

Bu sefer özel bir günde; doğum günümde yaptığım kombinimi sizlerle paylaşmak istedim.


Ve fark ettiyseniz yine elbise giydim :) 

Daha önceki outfit postumda da bahsettiğim gibi yaz aylarında elbise giymeye bayılıyorum!


Özellikle de birleştirilmesi kolay olan parçaların olduğu kombinleri daha da çok seviyorum ve bence eğer parçalardan biri elbiseyse kombin yapması kesinlikle daha da kolay oluyor!



Bende öyle yapıp siyah elbiselerimden birini seçtim ve en sevdiğim siyah babetlerimi de ayağıma geçirdim. 

E tabii söylemeden geçmek olmaz; ojelerim Chanel - Taboo.


Umarım bu outfit postumu beğenmişsinizdir!

Diğer outfit postumu okumak için tık tık


Zara elbise, Marc by  Marc Jacobs babet, Chanel çanta, Miu Miu gözlük


Hepinize sevgiler!


F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder