NUDE DUDE & NUDE TUDE


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazımda en sevdiğim uygun fiyatlı markalardan biri olan The Balm Cosmetics'in Nude Dude ve Nude Tude isimli far paletlerinden bahsedeceğim.


Öncelikle bana göre The Balm Cosmetics'in en çekici yanı ürünlerinin inanılmaz sevimli ambalajlara sahip olması!

Hatta insanı ilk çeken şeyin standlarındaki eğlenceli görünümleri olduğunu söyleyebilirim. Yani beni en çok çeken şey bu :)

Tabii ürünlerinin de standları kadar eğlenceli ve bir o kadar da uygun fiyatlı olduğunu söyleyebilirim. Hele ki indirim dönemlerinde o standları dolu görebilene aşk olsun, fiyatları o kadar çok iniyor ki 25-30  gibi komik fiyatlara gayet güzel bir makyaj paletine sahip olabiliyorsunuz.


Geçen yıl yine bir indirim döneminde bugünkü yazımın yıldızları olan Nude Dude ve Nude Tude'u satın almıştım.

Her ikisini de oldukça kullanışlı olsa da önceliğimi Nude Dude'a vermek istedim:


Muadil gösteriyor gibi olmak istemem ama Nude Dude'u ilk gördüğüm andan itibaren Urban Decay'in Naked3 isimli paletine benzetiyordum.

Ama yine de renk skalasını görmezden gelecek olursak Biscolata erkeklerini andıran iç tasarımıyla da beni oldukça etkilemişti ve bu paleti mutlaka makyaj koleksiyonuma eklemek istemiştim!


Ve tabii ki ekledim :) 

Hala da paletimin kapağını açtığım zaman farlardan çok tasarımıyla ilgileniyorum, itiraf etmeliyim.. 

Her neyse! Artık renklere göz atmamızın vakti geldi!



Özellikle Fearless'ı Wetn Wild'ın Brulee'sine ve Mac'in Vanilla'sına dupe olarak gösteren birçok muadil yazısı okumuştum -ki buna bende katılıyorum, neredeyse aynı tondalar. 

Fearless dışında Faithful ve Fit de tam benim tonlarım. Bütün bir hafta boyunca bu iki farı değiştirerek uygulayabilirim. Öyle joker renkler benim için.


Gerçi sadece bu 3'lü değil, paletteki diğer renklerde gayet pigmentli ve başarılı renkler. Ama benim favorilerim kesinlikle Fearless, Faithfull ve Fit. 

Bu arada paletteki Fabulous isimli far da çok hoş bir şampanya rengi. Özellikle kaş altını aydınlatırken çok işime yarayan bir far oluyor, onu da söylemeden geçmek olmaz! 

Benim gibi ışıltılı ve bronz tonlarındaki farları seviyorsanız bu paleti severek kullanacağınıza eminim. Onun için mutlaka Nude Tude'u göz atmanızı öneririm!



Eveeet ve sıra geldi Nude Tude'a!

Nude Tude'u Nude Dude'dan önce satın aldığım için bunu daha çok kullandım, itiraf ediyorum.. Ama yine de Nude Dude kadar sevdiğim bir palet değil. 

Daha çok toprak tonları barındırdığı için ve o toprak tonlarının çoğu da ışıltılı oldukları için %100 benlik bir palet değil ve aşağıdaki fotoğrafları incelediğinizde de fark edeceksiniz ki bu palette de hep bronz tonlarındaki renkleri kullanmışım!


 Fazla benlik değil, evet. Ama yine de günlük kullanımda çok işe yarayan bir palet.

Özellikle de ilk dört renk ışıltı vermede baya iyiler. 

Tabii bu palette de en çok Seductive'ı kullanmam sizi şaşırtmamıştır :) Bana göre paletteki en güzel renk tartışmasız Seductive'dır zaten!


Söylediğim gibi, bu tonlara pek fazla elim gitmese de bir şekilde göz makyajımı ısıtmada veya gölgelendirmede toprak tonlarına ihtiyaç duyabiliyorum ve o zaman da bu palet aklıma gelen ilk seçenek oluyor.

Bu arada Selfish'te tek başına uygulandığında çok güzel bir grimsi kahve. Onun için onu da kullanmayı çok seviyorum!



Umarım çok yakın zamanda Gratis indirimi vardır çünkü almak istediğim üç parça ürünüm daha var ve indirimde boş görmeye alışık olduğum The Balm Cosmetics ve Wetn Wild standlarını boş görmezsem onları da satın almayı planlıyorum!

Umarım bugünkü yazımı beğenmişsinizdir çünkü ben baya baya keyif alarak yazdım.


Hepinize mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder