TIME FOR SHOPPING


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazımda son zamanlarda severek yaptığım bazı alışverişlerimden bahsedeceğim.


 Öncelikle, Gratis'teki %20 indirimle Max Factor'un çok merak ettiğim creme puff serisindeki 'lavish mauve' isimli allığını satın aldım.


Bence allığın tonu ve yanaklardaki duruşu baya güzel. Özellikle de benim gibi beyaz tenlilerde çok çok güzel durabileceğini düşündüğüm bir renk.

Rengi tam olarak tanımlamam gerekirse, şeftalimsi gül kurusu tonlarında olduğunu söyleyebilirim. 

Tabii creme puff serisinin allıklarını denemek istememin bir diğer sebebiyse Hourglass'ın ambient allıklarına uygun fiyatlı muadilleri olarak gösterilmeleri.


Hatta bende çekmecemden Hourglass allıklarımdan birini çıkararak fotoğrafıma ekledim çünkü bence hem görüntü olarak hem de yapı olarak oldukça benzer allıklar.

Bu arada 'lavish mauve' un Hourglass'taki muadili fotoğraftaki 'dim infusion' değil 'mood exposure' isimli allığı.

Mood Exposure'ı çok merak ettiğim için, uygun fiyatlı alternatifi olan Max Factor'ü denemek istedim. Şu anda da baya bi severek kullanıyorum ve hala %20 indirim devam ediyorken mutlaka başka renklerine de göz atmayı düşünüyorum çünkü hem yapısını hem de pigmentasyonunu çok beğendim:)


Gelelim minik Benefit alışverişime:) 

Eğer önceki yazılarımı okuduysanız Benefit'in parfümlerini ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuzdur! 

Bu sefer ki talihlimse 'laugh with me lee lee' isimli parfümü oldu.

Üst Notaları: Kuş üzümü, kavun ve narenciye.

Orta Notaları: Siyah menekşe, zambak ve yasemin.

Alt Notaları: Kehribar ve sandal çiçeği.

İlk kokladığım andan beri kışa çok uygun bulduğum, bayadır da aklımda olan bir parfümdü. Kokusu oldukça fresh ve çiçeksi; eğer benim gibi hafif ve bir o kadar da canlı kokuları seviyorsanız mutlaka denemenizi öneririm!


Sıra geldi H&M'in tekli farlarına!

Öncelikle yapılarını çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim! Mat farlarının yapısı güzel değil ama ışıltılı farlarının yapısı şahane. Hafif kremsi oldukları için ürünleri kullanırken tozutma yapmıyor ve ışıltıları göz kapağında parça parça kalmıyor.

Zaten renk skalası da oldukça geniş olduğundan seçerken baya bir zorlanabiliyorsunuz. 
Onun için swatchkladıklarım arasından duruşunu en beğendiğim ikiliyi sepetime attım!


Benim aldıklarımın isimleri 'molten mauve' ve 'chin chin'. Molten mauve ışıl ışıl bir bakırımsı kahve, chin chin ise muhteşem bir şampanya rengi! Her ikisininde gözlerimdeki duruşuna bayıldım. Hafta içi vakit bulabilirsem diğer renklerine de göz atmayı planlıyorum, eğer ışıltılı far arayışındaysanız mutlaka H&M'e bakmanızı öneririm:)


Ve tabii ki eklemeden geçmek olmaz! Geçenlerde yapmış olduğum Sephora alışverişime çok severek kullandığım beauty blenderımın yedeğini eklemiş oldum.

Sünger formatındaki ürünler arasından bir tek beauty blenderı denediğim için diğer ürünlerle kıyaslamam pek doğru olmaz ama ten makyajımda kullandığım çoğu fırçaya kıyasla muhteşem bir ürün! Hem daha az ürün alıyor hem de aldığı o az ürünü çok güzel uyguluyor. Bence mutlaka denemelisiniz, verdiğiniz paranın hakkını veriyor. Ben çok severek kullanıyorum!


Sıra geldi son alışverişim olan Ban.do alışverişime!

Uzun zamandır Kate Spade kadar ajanda tasarımlarını beğendiğim ve oldukça eğlenceli bulduğum bir markayla tanışmamıştım.. 

Geçenlerde yaptığım Brandroom alışverişimde Ban.do markasının inanılmaz tatlı ve bir o kadar da eğlenceli görünümlere sahip ürünleriyle tanışana kadar!

Bence inanılmaz güzel defterler, ajandalar, muglar ve kalemler tasarlıyorlar. Tabii bende alışverişime eklemeden duramayarak aşağıdaki fotoğraflarda sayfalarından birkaçına yer verdiğim 2016 ajandasını ve fazlasıyla eğlenceli 3'lü kalem setini alışverişime ekleyerek bu ikiliyi de kapmış oldum!




Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur:) Benim son zamanlardakı alışverişlerim böyleydi.

Hepinize mutlu haftasonları dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder