GARDROBUMDAKI YENILER:


Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazımda son zamanlarda gardrobuma eklediğim bazı parçalardan bahsetmeye karar verdim.


İlk olarak Oysho'nun Mr.Wonderland isimli koleksiyonundan unicorn temalı bir sweatshirt satın aldım.

Dokusu o kadar güzel ve yumuşacık ki, eve geldiğim gibi pijamamı giyip hemen üzerime geçirdim! 

Ayrıca sıcacık hissettirdiği için tüm kış üzerimden çıkartmayacakmışım gibi hissediyorum. O kadar sevdim yani:)


Her yıl olduğu gibi bu yıl da dayanamayarak bir çift ren geyikli çorap satın aldım. 

Bu seferkiler ise H&M'den.
Alışveriş yazılarımın çoğundan aşina olduğunuz üzere bu postumda da gardrobuma yeni bir çanta ekledim!

Ama bu seferkini uzun bir süre elimden düşürmeyecekmişim gibi geliyor. Çünkü hem çok geniş, hem de benim gibi okula giderken koca koca kitaplar taşıyanlar için oldukça kullanışlı bir model.

Louis Vuitton - speedy 35 damier ebene



Vee son olarak Mango'nun aksesuarlarını çok severek kullanan ben; bu iki yumuşacık atkıyı bayılarak satın aldım!

Henüz sezondayken mutlaka Mango'daki atkılarına bakmanızı öneririm. 

Hepinize mutlu haftalar dilerim!

F

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder